بانووی قصه ها

یه وبلاگ کوچک از شعر,روزمرگی و گاهی دردو دل

بانووی قصه ها

یه وبلاگ کوچک از شعر,روزمرگی و گاهی دردو دل

مشخصات بلاگ

هر کجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره ، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است
چه اهمیت دارد
گاه اگر می رویند
قارچ های غربت ؟

آخرین مطالب

عشق های امروزی؟

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ

گاهی وقت ها تنهایی هم میشه خوش گذروند.

مثل امروز من...تنهایی راه رفتن در هوای بهاری بسی لذت بخش بود:)

حتی خودم رو زیادی تحویل گرفتم و به یک شیک نوتلای جانِ جانان دعوت کردم

همیشه که نه اما گاهی تنهایی رو بیشتر دوست دارم.

تنهایی فکر کردن درباره ی هفته ی پر بار و پر از استرس

مثل امروز من...که به حرف دل گوش دادم وتنهایی به باغ فردوس رفتم
بی خیال نگاه بقیه...که دونفر دونفر اومده بودن:)....

تو دلم بهشون میخندم ..دور و ورم پر شده از عشق های دروغی و الکی
عشقشون اینه که 4تا عکس با هم بندازن و در برنامه های اینترنتی بوق پست کنن
چرا؟ادمابرای فرار از تنهایی عاشق میشن؟
پس تکلیف عشق بیچاره این وسط چیه...خیلی وقته که نیست
عشق رفته الان جاش شده ماشین و پول و قیافه های مصنوعی

نمیدونم.شاید هم من اشتباه میکنم.....


کاش می دانستی که پرندگان عشق
هرگز دوباره پر نمی گشایند
دوست من
عشق مسافریست
که تنها یکبار به سراغمان می اید
و یک باره می رود....
نزار قبانی

  • banoo ghesse

نظرات  (۲)

اونقدر عاشق زنش بود که هر سکسیو با هر زن دیگه ای داشت ، سکس با زنشو تو ذهنش تصور میکرد
اونقدر عاشق مردش بود که هر قراریو با هر مرد دیگه ای میذاشت میگفت : یه وقت میک نزنی جاش بمونه آخه تو خونه تاپ میپوشم نمیخوام کسی ببینه ، زشته .
اونقدر عاشق دوست پسرش بود که به همکلاسیش میگفت : ساعت 2 میام خونتون ساعت 6 میرم چون باید زود خونه باشم که یه وقت بابام شاکی نشه .
اونقدر عاشق دوست دخترش بود که اون یکی خطشو از ساعت 8 تا 10 خاموش میکرد میگفت : تو این تایم من استخرم 10 به بعد بهت زنگ میزنم میام خونت

و داستان این عشق ها همچنان ادامه دارد ...
پاسخ:
متاسفانه حقیقت خیلی از روابط امروزیست و چه قدر هم تلخ
عشق  را نمی فهمم. 
پاسخ:
وای بر دل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی