بانووی قصه ها

یه وبلاگ کوچک از شعر,روزمرگی و گاهی دردو دل

بانووی قصه ها

یه وبلاگ کوچک از شعر,روزمرگی و گاهی دردو دل

مشخصات بلاگ

هر کجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره ، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است
چه اهمیت دارد
گاه اگر می رویند
قارچ های غربت ؟

آخرین مطالب

غروب جمعه

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ب.ظ

همه که نه,خیلی از ادم های اطراف من به این اعتقاد دارند که غروب جمعه غم انگیزه...دلگیره...باید بشینی یه گوشه از خونه و لیوانی از چای داغ برای خودت بریزی و به عمیق ترین لایه ی خاطراتت فرو بری.معمولا اون لایه های عمیق هم پراز اتفاقات غم انگیزه.همونایی که تو رو چه شب هایی بیدار نگه داشته.همونایی که باهاش اشک ها ریختی.همونایی که بعد ها با یه چماق کوبوندی سرش و پرتشون کردی به لایه های اخر خاطراتت که مبادا دوباره به یادت بیان و زندگیت رو خاکستری کنن.اما نه زهی خیال باطل ...که ادمی با چندتا قطره بارون,بوی عطر اشنا,خیابون های پر ازخاطره یا حتی طعم یه لیوان چای داغ توی غروب جمعه پرت میشه به همون خاطرات.به خودت میای میبینی چند ساعته روحت تو این زمان و مکان نیست.ته دلت غمگین میشه اما غمی که عادت کردی بهش.چونکه اون غمو فراموش نکردی فقط پرتش کردی به اون ته مها.

کاش سرّ این غروب جمعه ها معلوم میشد...

توی قاب خیس این پنجره ها  عکسی از جمعه ی غمگین میبینم


جمعه

  • banoo ghesse

نظرات  (۳)

 آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند عااااااااااالی بود آفرین :)
پاسخ:
ممنون از لطفتون:)
ای کاش
پاسخ:
:(
کپی می کنم عکسو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی