بانووی قصه ها

یه وبلاگ کوچک از شعر,روزمرگی و گاهی دردو دل

بانووی قصه ها

یه وبلاگ کوچک از شعر,روزمرگی و گاهی دردو دل

مشخصات بلاگ

هر کجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره ، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است
چه اهمیت دارد
گاه اگر می رویند
قارچ های غربت ؟

آخرین مطالب

نمایشگاه کتاب

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ق.ظ

هر سال با اینکه در طول سال یه کوه کتاب میخریدم,اما همیشه فروردین واردیبهشت رو در انتظار نمایشگاه کتاب میگذروندم.حال و هوای اونجارو دوست دارم.و معمولا شاعرای مورد علاقمو میبینم:)

امسال یه حال دیگه ای دارم.تصمیم داشتم امسال به غرفه های درسی برم و کتاب برای ازمون ارشدم بخرم.به نظرم این قسمت تخفیف ها بیشتره و برای من دانشجو بهترین فرصت برای خرید کتاب درسیه.اما پر از حس و حال گنگ و نامفهومم.هنوز نتونستم تصمیم بگیرم چه گرایشی رو برای ارشد برم.به حرف دلم گوش بدم یا قلبم:( امسال نمایشگاه کتابو دوست ندارم .

خدایا کاش دیرتر بزرگ میشدم...بزرگ بودن با مسئولیتاشو دوست ندارم

  • banoo ghesse

نظرات  (۱)

عاشق نمایشگاه کتابم:)
پاسخ:
من نیز:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی